گزارش سال ۱۴۰۰ دیوار
به گزارش سایتک: گزارش سال ۱۴۰۰ دیوار به صورت رایگان در فروشگاه سایتک قرار گرفت.
گزارش سال 1400 دیوار در 11 فصل تنظیم شده که در آن به بررسی رفتار کاربران دیوار، میزان نصب اپلیکیشن دیوار و استفاده از آن در سال 1400 پرداخته شده است و رفتار کاربران را در بخشهای متفاوتی از جمله روند آگهیگذاری تا جذابیت آگهی در هر گروه مورد بررسی قرار داده است.
دیوار که یک سایت و پلتفرم انتشار نیازمندی و آگهی رایگان است به تازگی گزارشی منتشر کرده و در آن به بررسی فراز و فرودهایی سال گذشته، تغییرات ظرفیتهای موجود این پلتفرم، رشد کاربران، تغییرات میزان آگهیها و آگهیدهندهها، میزان نصب و بازدید این پلتفرم پرداخته است. در این مطلب برخی نکات مهم و برجسته این گزارش را آوردهایم که در ادامه میخوانید.
در این گزارش ۷۱ صفحهای تعداد کل آگهیهای منتشر شده در سایت دیوار در سال گذشته، ۱۳۹.۷ میلیون عنوان شده است که نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۸ درصدی نشان میدهد. به این ترتیب در هر روز، بیش از ۶.۷ میلیون آگهی در مقابل دید کاربران دیوار قرار داشته است.
نگاهی به گزارش سالانه دیوار نشاندهنده آن است که تعداد گوشیهایی که اپلیکیشن دیوار را باز کردهاند به 53.1 میلیون رسیده و 23.6 میلیون نفر اپلیکیشن دیوار را در گوشهای خود نصب کردهاند. نکته جالب توجه این گزارش البته اعلام خبر انتشار 86 درصد آگهیها در دیوار به صورت رایگان است.
رشد 18 درصدی کاربران آگهیگذار در اپلیکیشن دیوار نشاندهنده آن است که حضور موثر آن در بین خانوادهها در نهایت منجر به کاربری از آن شده است. بر اساس نمودار زیر که در گزارش سالانه دیوار منتشر شده تعداد کاربران آگهیگذار در دیوار سال 1399 عددی معادل 18.5 میلیون نفر بوده که همانطور که گفته شده در سال 1400 با رشد 18 درصدی همراه بوده و به 21.8 میلیون نفر رسیده است.
دوره های مرتبط
گزارش سال 1400 دیجی پی
درباره گزارش گزارش سال 1400 دیجی پی گزیدهای شفاف از عملکرد دیجی پی در سال ۱۴۰۰ است که با استناد…
گزارش سال 1400 کارن کراد
پیش از آنکه سرفصلهای گزارش سال 1400 کارن کراد را مورد بررسی قرار دهیم بهتر است با این شرکت و…
chat_bubble_outlineنظرات
رایگان!
قوانین ثبت دیدگاه