بیانیه ماموریت
ما در سایتک بر آنیم تا جنبههای مختلف تحول دیجیتال و فناوریهای نوظهور آینده را رصد کنیم. سایتک با استفاده از متخصصین علم مدیریت تکنولوژی، داده کاوی، آینده پژوهی و …به گردآوری و تحلیل داده درحوزههای دانشی، فناورانه و کاربردی فناوریهای نوظهور و آیندهنگاری آینده آنها میپردازد تا بدین وسیله گامی در راستای تعالی کشور در حوزه فناوریهای نوظهور برداریم.
ما میخواهیم نهادهای دولتی، سازمان های خصوصی و افراد را در زمینه فناوریهای نوظهور و وضعیت آینده آنها آگاه سازیم و آنها را برای رویارویی با آن توانمند سازیم.
پیدایش (دی ۹۸)
ساخت یک رصدخانه داده در زمینه فناوریهای نوظهور «اطلس اقتصاد دیجیتال»
کارگزاری ستاد اقتصاد دیجیتال (خرداد۹۹)
در این زمان سایتک تنها کارگزار ستاد اقتصاد دیجیتال بود
نشان خلاق
(مهر ۹۹)
اطلس اقتصاد دیجیتال در مهر ماه ۹۹ موفق به کسب نشان خلاق شد
ورژن دوم اطلس (آبان ۹۹)
در این زمان ورژن دوم اطلس اقصتاد دیجیتال با امکانات جدید رونمایی شد
سامانه اینو استت
(آذر ۹۹)
سامانه اینو استت در این زمان راهاندازی شد و به بهرهبرداری رسید
جایزه ملی آمادگی انقلاب چهارم صنعتی (بهمن ۹۹)
انجام مراحل پژوهشی و طراحی این پلتفرم
نخستین گزارش ملی اقتصاد دیجیتال ایران (اردیبهشت ۱۴۰۰)
با همکاری معانت علمی و سازمان فناوری اطلاعات
رویدادهای هلثینو و لجینو (تیر ۱۴۰۰)
دو رویداد مهم حوزه سلامــت و لجستیــک برای جذب سرمایه برگزار شد
گزارش سلامت دیجیتال ۹۹ (تیر ۱۴۰۰)
این گزارش با همکاری بیش از ۱۲ نود حوزه سلامت دیجیتال منتشر شد
همکاری با ستاد زیست فناوری (شهریور ۱۴۰۰)
آغاز همکاری پژوهشی طی تفاهم نامهای با ستاد زیست فناوری
مرکز نوآوری و شتابدهی سایان (آذر ۹۹)
راه اندازی مرکز نوآوری در مساحتی بالغ بر 250 متر مربع
پلتفرمها
اطلس اقتصاد دیجیتال
این پایگاه داده با جمع آوری و تحلیل حوزه های دانشی، فناورانه و کاربردی اقتصاد دیجیتال در ایران سعی بر آن دارد که از یک سو وضعیت فعلی گستره اقتصاد دیجیتال در کشور را ترسیم نماید و از سوی دیگر به عنوان یک سیستم تحلیلی پشتیبانی از تصمیم برای سیاستگذاران، فناوران و پژوهشگران این حوزه ایفای نقش نماید.

جایزه ملی آمادگی انقلاب چهارم صنعتی
انقلاب صنعتی چهارم، برگرفته از گسترش دیجیتال سازی و تعاملات داخلی میان محصولات، زنجیره ارزش و مدل کسب و کار، جایگاه خود را در بخش صنعت پیدا کرده و فرصتهای جذابی بوجود آورده است. انقلاب صنعتی چهارم در کنار دیجیتالی کردن زنجیره های ارزش عمودی و افقی سازمان، سبد محصولات شرکت و پورتفولیوی خدمات آن را نیز دستخوش تغییرات عمده می کند و اغلب به بکارگیری مدل های کسب و کار تحول آفرین می انجامد.
